Siliana Chanel Gaspard

3
702
Siliana

Siliana Chanel Gaspard is een internationaal bikini model afkomstig uit Sofia, Bulgarije. Gedurende haar jeugd heeft ze op veel plekken in de wereld gewoond en was ze als tiener een succesvolle tennisspeler in Canada en Florida.

11

Nadat ze gestopt was met sporten kreeg ze al snel problemen met haar gewicht. Na de geboorte van haar zoon was ze 20kg te zwaar en ze wist dat er iets moest veranderen. Ze besloot een persoonlijke trainer in te huren die haar op weg hielp. Al snel was Siliana verslaafd. In dit interview lees je meer over haar leven, motivatie en routines.

Waar haal je je motivatie vandaan?

Ik denk dat het door mijn opvoeding komt dat ik niet snel opgeeft, dit is iets wat mijn ouders mij hebben meegegeven. Ook het regelmatig verhuizen naar een nieuw land en omgeving heeft hieraan bijgedragen. Een andere grote motivatie in mijn leven is mijn zoon, ik probeer het best mogelijke voorbeeld voor hem te zijn.

httpv://www.youtube.com/watch?v=96kE0CAaOc0

Hoe ziet jouw fitness routine eruit?

Ik luister vooral goed naar mijn eigen lichaam. Staan mijn benen op het programma, maar voel ik dat ze nog aan het herstellen zijn, dan neem ik een dagje rust. Ik wissel regelmatig van routine of oefeningen zodat ik blijf groeien en mijn lichaam niet gewend raakt. Op dit moment ziet mijn routine er als volgt uit:

Maandag: Bovenbenen (voorkant)

  • Smith Machine Squats 10×2
  • Squats 5×5
  • Leg Extensions 3×12
  • Lunges 3×20
  • Thigh Abductors 3×12

Dinsdag: Bovenbenen (achterkant)

  • Deadlifts 3×10
  • Romanian Deadlift’s 6×12
  • Leg Press 3×12
  • Leg Curls 3×12
  • Cable Kickbacks 3×12
  • Glute Ham Raises 3×12

Woensdag: Bovenlichaam (rug/schouders/borst/armen)

  • Pull Ups 3×12
  • Cleans 5×10
  • Shoulder Press 5×10
  • Power Curls 3×10
  • Push Ups 3×10
  • Barbell Curls 4×10
  • Cable Pushdowns 4×10

Donderdag: Cardio

  • 30-40 minutes High Intensity Interval Training

Vrijdag: Buik en kuiten

  • Seated Calf Raises 3×10
  • Standing Calf Raises 3×10
  • Sit Ups 3×10
  • Hanging Leg Raises 3×10

Weekend: rust

81

 Wat zijn je drie favoriete fitness oefeningen?

  1. Deadlifts: Een geweldige oefening waarbij je veel spiergroepen tegelijk traint.
  2. Squats: Ik kan met trots zeggen dat ik kan squaten met wel 150kg aan los gewicht! Het gevoel wat ik krijg na het doen van deze oefening is heerlijk. Hiernaast is het ook nog eens een geweldige oefening voor mijn benen.
  3. Clean and press: Deze oefening traint je gehele lichaam!

Ik zou bijna zeggen dat ik naast deze drie oefeningen geen enkele andere oefening meer nodig hebt!

siliana_gas

Hoe ziet je dieet eruit?

Ik probeer zo gezond mogelijk te eten: verse producten, groente en zo min mogelijk bewerkte producten. Ik luister naar mijn lichaam en eet wanneer ik honger heb, heb ik geen honger dan eet ik niet!

  • Maaltijd 1: Eiwitten met haver of wat brood
  • Maaltijd 2: Kalkoen met sla
  • Maaltijd 3: Een handje van diverse noten
  • Maaltijd 4: Vis (bijvorbeeld Tilapia) met wat komkommer
  • Maaltijd 5: Een handje van diverse noten
  • Maaltijd 6: Kipfilet of een proteine shake

Afbeeldingen

Je kan meer over haar vinden op haar website.

.

DELEN
Ik werk als coach voor mensen en bedrijven zodat zij het maximale uit zichzelf kunnen halen. Teambuilding, het motiveren van anderen en het helpen bij het stellen van doelen zijn mijn passie!

3 REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER